خدایا...




















Blog . Profile . Archive . Email  


تندیس عشق

...کسی که باورت داره یه قدم جلوتر از کسیه که دوستت داره ، پس بیشتر از اینکه دوستت داشته باشم باورت دارم

 

گفتم:خدایا!!! ازهمه دلگیرم...

گفت:حتی من؟؟؟

گفتم:نگران آینده ام...

گفت:آن با من...!

گفتم:خیلی تنهایم...!

گفت:تنهاتر از من؟؟؟

گفتم:درون قلبم خالیست...

گفت:پرش کن از عشق من...!

گفتم:دست نیاز دارم...

گفت:بگیر دست من...!

گفتم:از تو خیلی دورم...

گفت:من از تو نه...! 

گفتم:آخر چگونه آرام گیرم؟؟؟

گفت:با یاد من...!

گفتم:با این همه مشکل چه کنم؟؟؟

گفت:توکل به من...!

گفتم:هیچکسی کنارم نمانده...

گفت:به جز من...!

گفتم:خدایا!!!

چرا اینقدر میگویی من؟؟؟

گفت:چون من از تو هستم

و تو از من...!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 5 / 11 / 1391برچسب:,ساعت 12:11 توسط Hossein| |


Power By: LoxBlog.Com