قول




















Blog . Profile . Archive . Email  


تندیس عشق

...کسی که باورت داره یه قدم جلوتر از کسیه که دوستت داره ، پس بیشتر از اینکه دوستت داشته باشم باورت دارم

قول داد تا آخر دنیا بماند

 

سر قولش هم ماند

 

همان روزی که رفت برای من آخر دنیا بود...

 



نظرات شما عزیزان:

الناز
ساعت14:32---21 فروردين 1392
سیگارت را پشت دست من خاموش کن... بگذار این داغ نشانی باشد برای دیگر دل نبستن

ساعت21:49---20 فروردين 1392
دوباره دلم هوای آن شب های دریایی را کرده...

آن شب های پر ستاره که روی شن های آب دیده ساحل ترانه ی دلتنگیم را به یادت زمزمه می کردم...

آن شب ها که به دریا خیره می شدم و از یادت ناگاه چشمانم بارانی می شد...

آن شب ها که فریاد دلتنگیم در صدای امواج گم می شد و به نعره ی دریا می پیوست...

و آن شب ها که با قلبی آکنده از دلتنگی، تو را می خواندم تا کنارم بیایی

اما دریغا که بودنت در کنارم چون خیالی دست نایافتنی بود...







نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 20 / 1 / 1392برچسب:,ساعت 14:43 توسط Hossein| |


Power By: LoxBlog.Com