اعتماد




















Blog . Profile . Archive . Email  


تندیس عشق

...کسی که باورت داره یه قدم جلوتر از کسیه که دوستت داره ، پس بیشتر از اینکه دوستت داشته باشم باورت دارم

 

مراقب باش

به چه کسـی اِعتــمـــآد میکنی،

"شیطان" هَـــــم یه زَمــــــآنـی "فرشتـــــــــــه” بــود. . .


 



نظرات شما عزیزان:

شبنم
ساعت13:14---17 آذر 1394
اره واقعا...
اهنگ وبت عاااااالیه♥


رها
ساعت15:01---12 آبان 1392
دفتر دلم را در خلوت می گشایم هر ورق یاد تو را زنده می کند آهسته زمزمه می کنم دفتر عشق مرا آهسته بگشای ای دوست...در میان هر ورق نام تو خفته است...


ღشمیم عشقღ
ساعت22:15---31 تير 1392
اگرادم ها شبیه نوشیدنی بودند به نظرت من کدوم بودم؟
قهوه
چایی
کاپوچینو
شیر
ابمیوه
ابجو
ودکا
شراب
جواب بده تامعنی شو بگم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 8 / 6 / 1392برچسب:,ساعت 9:36 توسط Hossein| |


Power By: LoxBlog.Com